استاندار سمنان: قیمت گوشت در سمنان باید از میانگین کشوری پایین‌تر باشد

استاندار سمنان گفت: میانگین قیمت گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ در استان سمنان باید از میانگین قیمت این کالاها در کشور پایین‌تر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: با اقدامات صورت‌گرفته، بالغ بر ۷۵ درصد مطالبات دامداران استان سمنان که دام خود را در اختیار امور پشتیبانی دام استان قرار دادند، تا امروز پرداخت شده است.

وی افزود: بحث تأمین نهاده‌های دامی به‌صورت امانی برای دامداران با توجه به فرارسیدن فصل سرما و خرید دام ترکیبی در استان سمنان در حاشیه حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان محقق شد.

استاندار سمنان تأکید کرد: نظارت بر مجموعه خبازی های سطح استان به‌منظور ارتقای کیفیت نان به‌صورت مستمر صورت گیرد.

وی گفت: میانگین قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ و گوشت قرمز در استان سمنان باید از میانگین قیمت این کالاها در کشور پایین‌تر باشد و کمیته‌ای مخصوص تحقق این مهم ذیل ستاد تنظیم بازار استان تشکیل خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: بازرسی‌ها و نظارت به‌موقع و مستمر از بازار استان در راستای ارتقای کیفیت خدمات و همچنین پیشگیری از تخلفات احتمالی همچون گذشته با قدرت ادامه یابد.

هاشمی بیان کرد: تأمین کالاهای اساسی و موردنیاز بازار استان به‌صورت ویژه در دستور کار باشد تا مردم استان هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای موردنیاز خود نداشته باشند.

 

لینک منبع خبر

Alinaghian Milk and Meat Complex

نوشتهٔ پیشین
آخرین قیمت گوشت اعلام شد !
نوشتهٔ بعدی
شرایط سخت عشایر کهگیلویه و بویراحمد برای تهیه نهاده‌های دامی به قیمت گزاف/به عشایر تسهیلات ۴ درصدی و دراز مدت بدهند

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.
keyboard_arrow_up