امه گلایه‌آمیز اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دامی به معاون اول

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار ابطال مصوبه افزایش ۴۰۰ درصدی هزینه های انبارداری و استرداد مازاد وجوه دریافتی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی نهاوندی، دبیر و عضو هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد تنظیم بازار کشور نوشت:

پیرو نامه شماره ۰۲۰/۱۹۱۹۵۰ مورخ ۱۴۰۲‌/۰۸/۲۸ قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی (تصویر پیوست) در خصوص غیر کارشناسی بودن و برخی از عوارض افزایش سرسام‌آور و ۴۰۰ درصدی تعرفه انبارداری آن هم برای دومین بار در سال مهار تورم، متأسفانه با وجود وعده‌های متعدد مبنی بر معافیت کالاهای اساسی از این تصمیم تورم‌زا تا این تاریخ هیچ گونه اقدام عملی صورت نپذیرفته که دلیل دیگری بر تعارض بین شعارهای دولت با اقدامات اجرایی دستگاه است. متأسفانه وضعیت موجود شائبه اولویت درآمدزایی (حتی از سفره مردم) بر خدمت رسانی را در دولت مردمی تقویت می‌نماید.
در بخش دیگری از این نامه آمده است:

استدعا دارد اجازه ندهید که رکورد افزایش قیمت در سالی که از طرف مقام معظم رهبری سال مهار تورم نامگذاری شده است به دست دولت شکسته شود و با توجه به اعتقاد دولت به لزوم رعایت حقوق فعالان اقتصادی، دستور دهید نسبت به ابطال این مصوبه و استرداد مازاد وجوه دریافتی اقدام عاجل مبذول شود.

متن نامه‌ها از اینجا قابل مشاهده است. ‌

Alinaghian Milk and Meat Complex

اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دامی, نهاده‌های دامی
نوشتهٔ پیشین
واردات گوشت الزامی است
نوشتهٔ بعدی
توزیع روزانه ۱۴۰۰ تن گوشت گرم مرغ در آستانه شب یلدا

Related Posts

keyboard_arrow_up