فرمانده انتظامی شاهرود: ۲تن گوشت احتکار شده در شاهرود کشف شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دو تن مرغ و گوشت قرمز یخ زده از انبار عرضه محصولات پروتئینی در شاهرود کشف شد، گفت: ارزش این محموله دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مرغ و گوشت به صورت احتکار در یکی از مراکز عرضه محصولات پروتئینی در شاهرود موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: در بازرسی از این مرکز مشخص شد که این فروشنده گوشت و مرغ خارج از شبکه توزیع را با قیمت غیر مصوب و بالا به فروش می‌رساند.

وی ضمن بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده یک تن گوشت قرمز و یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد کشف شد، افزود: با هماهنگی مقام قضائی گوشت‌های کشف شده به اداره جهاد انتقال یافت و فرد خاطی نیز به مراجع قضائی معرفی شد.

فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان امر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود، ابراز داشت: برای حفظ امنیت اقتصادی شهروندان با محتکران به طور جد برخورد می‌شود و از مردم نیز انتظار می‌رود این موارد را اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود.

کریمی ضمن بیان اینکه روز گذشته نیز ۱۱۰ کارتن گوشت گوساله منجمد فاقد مجوز از پاسگاه شهید نوری شاهرود کشف شد، تصریح کرد: این محموله از نیشابور عازم تهران بود که در میانه راه زمین گیر و این محموله به مقصد نرسید.

وی ضمن بیان اینکه حمل دام و طیور برای جلوگیری از سرایت و انتقال بیماری‌ها باید همراه مجوز صورت گیرد، افزود: به دلیل نداشتن مجوزهای لازم گوشت‌ها به اداره دامپزشکی انتقال و فرد متهم نیز به مراجع قضائی معرفی شد.

لینک منبع خبر

مجتمع شیر و گوشت علینقیان

گوشت احتکار شده
نوشتهٔ پیشین
۶ میلیون و ۸۸۳ هزار رأس دام در استان مرکزی واکسینه شد
نوشتهٔ بعدی
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی اعلام کرد؛ تولید بیش از ۲ هزار تن گوشت قرمز در خراسان رضوی

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.
keyboard_arrow_up