خدمات دامپزشکی و قرنطینه‌ای ایران به سنگال صادر می‌شود

در جریان مذاکرات پنجمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و سنگال مقرر شد خدمات آموزشی، فنی و آزمایشگاهی دامپزشکی و قرنطینه‌ای ایران به سنگال صادر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و سنگال بعد از ۱۲ سال وقفه، در داکا برگزار شد و در جریان مذاکرات این کمیسیون مشترک قرار شد ایران نسبت به صدور خدمات آموزشی، فنی، بهداشتی، آزمایشگاهی و قرنطینه‌ای به سازمان دامپزشکی جمهوری سنگال اقدام کند.

وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان شیلات و تنی چند از مدیران و کارشناسان وزارتخانه‌های مختلف و نهاد ریاست جمهوری، به منظور شرکت در این کمیسیون وارد سنگال شدند تا در پایان این کمیسیون، اسناد و توافقنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، راه، صنعت و خدمات فنی و مهندسی، گمرک، فرهنگی، بهداشت میان هیأت‌های دو کشور امضا شود.

مجتبی نوروزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این خصوص گفت: با توجه به این که دو کشور مسلمان ایران و سنگال دارای اشتراکات فرهنگی و پیشینه تاریخی فراوانی هستند، لذا روابطی دوطرفه توأم با همفکری و ظرفیت‌های موجود می‌تواند به سود دو کشور باشد و ما تلاش کردیم مقدمات یک تفاهم‌نامه آماده و در آینده امضا شود.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته در خصوص خدمات سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز قرار است پیرو توافق‌های به عمل آمده نسبت به صدور خدمات آموزشی، فنی، بهداشتی، آزمایشگاهی و قرنطینه‌ای به سازمان دامپزشکی جمهوری سنگال اقدام شود و تفاهم‌نامه فی‌مابین متعاقباً منعقد می‌شود.

کد خبر ۵۹۷۵۲۰۲

 

مجتمع شیر و گوشت علینقیان

خدمات دامپزشکی
نوشتهٔ پیشین
بازار آرام گوشت در شب یلدا
نوشتهٔ بعدی
انتخاب شیر خشک برای گوساله

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.
keyboard_arrow_up