روزانه ۱۲۰ تن گوشت قرمز توزیع می‌شود/ توزیع ۱۲ هزار تن شکر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به توزیع گسترده گوشت گرم گوساله گفت: این اقدام باعث کاهش ۳۰ تا ۴۰ هزار تومانی گوشت قرمز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به توزیع گسترده گوشت گرم گوساله گفت: این اقدام باعث کاهش ۳۰ تا ۴۰ هزارتومانی گوشت قرمز شده است.

وی درباره آخرین وضعیت محصولات پروتئینی در بازار گفت: روزانه ۱۵۰۰ تن گوشت گرم مرغ در حال توزیع در سطح استان تهران است و به سهولت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین قیمت تخم مرغ نیز در بازار به ثبات رسیده و تا ۱۱۰ هزار تومان به ازای هر شانه به فروش می‌رسد.

برادری از توزیع گسترده گوشت گوساله خبر داد و گفت: عرضه روزانه ۲۰ تن گوشت گرم گوساله در سطح میادین تره بار سطح شهر، کاسبان امین (که با نصب بنر مشخص هستند) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از هفته گذشته آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین روزانه ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی نیز که از دو محل تولید داخل و واردات تأمین شده، در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد؛ این در حالی است که بیش از ۱۰۰ هزار تومان اختلاف قیمتی در گوشت توزیعی با قیمت سطح بازار به چشم می‌خورد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران همچنین توزیع ۱۲ هزار تن شکر به صورت مویرگی را بسیار مؤثر بر کنترل قیمت عنوان کرد و گفت: شکر با قیمت ۲۵.۵۰۰ هزار تومان درب کارخانه، ۲۸ هزار تومان مصرف کننده و ۳۴ هزار تومان بسته بندی شده در حال عرضه است.

لینک منبع خبر

Alinaghian Milk and Meat Complex

بازار گوشت, توزیع گوشت قرمز, گوشت گرم گوساله
نوشتهٔ پیشین
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی؛ ورود بی ضابطه دام از مرزهای شرقی نگران کننده است
نوشتهٔ بعدی
۲۵ درصد گوشت قرمز کشور را عشایر تولید می‌کنند

Related Posts

keyboard_arrow_up