یک ماه مهلت برای رفع مشکلات کشتارگاه دهدشت/ استاندارد ضروری است

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: شهرداری‌های دهدشت و چرام در مورد برطرف کردن مشکلات کشتارگاه مشترک دام یک ماه فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی اصل شامگاه چهارشنبه نشست بررسی کشتارگاه مشترک دام دهدشت و چرام افزود: در مورد کشتارگاه موضوعات مختلفی مطرح است که با توجه به گزارشات و مصوبات پیشین در این خصوص هنوز شاهد کندی و کم کاری از سوی متولیان این مجموعه به لحاظ رعایت استانداردهای مد نظر دامپزشکی هستیم.

موسوی اصل ابراز داشت: وجود و فعالیت کشتارگاه دام با توجه به حساسیت رعایت استانداردهای بهداشتی با مدیریت کامل و دقیق ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین فرصت باید استانداردهای مد نظر دامپزشکی شهرستان محقق و طی فرصت یک ماهه شوراها و شهرداری‌های دهدشت و چرام به طور مشخص در مورد نحوه مدیریت یکپارچه آنجا به توافق برسند یا کشتارگاه توسط یکی از شهرداری‌ها قبول مسئولیت شود.

موسوی اصل بیان کرد: در صورتی که مدیریت کشتارگاه قرار است به صورت مشترک ادامه داشته باشد، باید نوع مدیریت به شکل کاملاً مسئولانه و پاسخگو تعیین شود تا بتوانیم بر اساس آن اقدامات اصلاحی را برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات کشتارگاه مشترک انجام دهیم.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به موضوع جابجایی سایت زباله شهر دهدشت بیان کرد: در حال حاضر بدلیل ملاحظات زیست محیطی امکان جابجایی سایت زباله وجود ندارد و شهرداری موظف است تا ساماندهی و استقرار سایت بازیافت در شهرستان سازو کارهای لازم را در امحای زباله بصورت اصولی بکار گیرد.

 

لینک منبع خبر 

مجتمع شیر و گوشت علینقیان

نوشتهٔ پیشین
۱۸ هزار راس دام سنگین در مهاباد علیه تب‌برفک مایه‌کوبی شد
نوشتهٔ بعدی
مشکلات دامداران سیل زده رفسنجان پیگیری می شود

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.
keyboard_arrow_up